SEVDİM SENİ



Öfkeme dar geliyor yüreğim.
Neyin öfkesi bu,
Kaybetmenin mi?
Öfke diye adlandırdığım
Sevgin mi yoksa
İtiraf etmeye zorlandığım…

Sevdim desem seni,
Eleştiriler gelecek ardından,
Yargılayacaklar duygularımı
Ne hakları var ki yargılamaya
Olsun,
Varsın yargılasınlar beni…

Sevdim seni,
Korkaklığına, bencilliğine
Her defasında vazgeçmene
Verdiğin acılara
İmkânsızlığına rağmen
Sevdim seni,
Yalansız, çıkarsız, hesapsız…

Bağlandım sana,
Yürekten, derinden
Vazgeçmedim senden
Sana rağmen…
Aldandım sana,
Aldatmana rağmen…

Sevdim seni,
Acınla sevgimi inkâr ederek,
Yüreğimde gizleyerek,
Tüm dünyayı karşıma alarak,
Sevdim seni…

Bir kuş özgürlüğünde,
Ben olabildiğim için yanında
Engellerine, yokluklarına rağmen
Bir yarımı sende bırakacak kadar
Sevdim seni…



26.05.2010-Hayal ARAR

Yorumlar

Yorum Gönder